پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

پرنیان، نفس مامان و بابا

تولد صفر سالگی

1392/5/15 16:46
نویسنده : مامانی
1,854 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم امروز شما 57 روزه شدی

تقریبا یک ماهه که وبلاگ شما آپ نشدهنیشخند

20 تیر که یک ماهه شدی برات تولد گرفتیم. شما هم خوابت میومد و حسابی خوش اخلاق بودی

بعدشم لالا کردی

تو چکاپ یک ماهگیت هم همه چیز خوب بود و دکتر از رشد شما راضی بود و وزنت 3850 شده بود.

تو چکاپ 45 روزگیت شده بودی 4400 که بازم دکتر خیلی راضی بود.دیگه داری حسابی تپلی میشیماچ

این عکس مال 45 روزگیته اینجا تازه از حموم اومدی

تو این مدت کلی چیز جدید یاد گرفتی.الان دیگه به اسباب بازی هات و جغجغه هات توجه میکنی و حرکتشون رو دنبال میکنی.

تو 38 روزگی موفق شدی به صورت ارادی دستتو به دهنت برسونی و بمکیش و الانم هر وقت از خواب بیدار میشی تا مامانی برسه بهت مشتت تو دهنته و با ملچ و مولوچ داری میک میزنیش.

دیگه من و بابایی و مادرجون و پدر جون و خاله هات رو کامل میشناسی

وقتی باهات حرف میزنیم با لبات سعی میکنی از حرکت لبمون تقلید کنی و زور میزنی صدا در بیاری. پدر جونت هر روز میاد و بهت سر میزنه و کلی باهم کانورسیشن میکنید. شما حسابی دلبری میکنی قلب

مادرجون هم که پیشمونه و حسابی بهت میرسه و شما هم به مادرجونت عادت کردی

گاهی یه چیزایی به زبون نی نی ها میگی و ما کلی ذوق میکنیم.

خلاصه اینکه دخترم روز به روز داری بزرگتر و شیرین تر میشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان النا
15 مرداد 92 17:33
آخی ناز بشی واقعا چه دلبری هستی شما مامانی اگه وقت کردی به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم www.elena91.niniweblog.com
مامان سید عرشیا
15 مرداد 92 21:07
عزیزم چه قدر ناز شدی. آفرین به پیشرفتات . انشالله تا چند ماه دیگه خودت می تونی بشینی و روز به روز شیرین تر می شی. دوست دارم نی نی خوشگل . تو اون عکس که لالا کردی خیلی ناز شدی. حتما چاپش کن .
مامان مهدیه
16 مرداد 92 19:19
آخی جوجوی نار نازی. ماشالا دخملی داره بزرگ میشه و دلبری هاشم بیشتر. سلامت باشه.
مامان ایلیا
17 مرداد 92 17:58
سلام گلم ماشالا پرنیان خیلی ناز و خوردنی شده مواظبش باش خدا حفظش کنه.
نسیبه
27 مرداد 92 14:25
هزار الله الکبر هزار ماشالا چه ناز دختری شده این جیگری . خاله نی نی ما هم معلوم شد که یه پسملیه . دعا کن همه چی خوب پیش بره. این فسقلی و از طرف من محکم ببوس.
mary
31 مرداد 92 12:51
اوخیییییی من این عروسک رو بخورمممممممم ای جونم دلم ضف رفت نی نی من از تو دلم داره هی سیخونکم میکنه اونم دلش خواست
صحرا
1 شهریور 92 10:08
ســـــــــــــــــــلام نی نی جووووون ماشاالله ... ایشالله عروسش کنید بهترین هارو براتون آرزو می کنم...
مامان ایلیا
20 شهریور 92 11:28
سلام عزیزم خوبید؟چرا عکس جدید نمیزاری خسته شدم هر دفعه میام همینه
صدف
11 مهر 92 14:50
نینیتون خیلی خوشمله...خدا حفظش کنه..خیییییلی ناااااااااازه
تولد صفر سالگیشم بااینکه گزشته میگم مبارک.....


ممنون عزیزم لطف داری