پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

پرنیان، نفس مامان و بابا

عکس با کمی شرح!

1392/6/29 20:53
نویسنده : مامانی
1,501 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم بعد از 1/5 ماه مامان فرصت کرده وبلاگت رو آپ کنه. بابایی هم که قبلا قول همکاری داده بود اصلا برای شما نمینویسه

البته دلیل اصلی این تاخیر نا ارومی ها و بی قراری های خودت بوده که دقیقا بعد از واکسن دو ماهگیت شروع شده و دختر خوش اخلاق من خواستی اون روت رو هم نشون بدی که ما زیادی خوش به حالمون نشه  برات از شبانه روزهای گریه و جیغت نمینویسم که بدآموزی نشی برای بقیه نی نی ها!

 

ما شما رو درک میکنیم و میدونیم که نی نی بودن سخته و شما هم گاهی دل درد میگیری گاهی میترسی و گاهی دلت میگیره دوست داری گریه کنی و هیچ جوری اروم نمیشی.

گاهی هم شما از صبح که بیدار میشی دیگه نمیخوابی و ظهر به بعد خوابت میاد ولی مقاومت میکنی و دم غروب چشمات قرمز میشه و دیگه این شکلی میشی:

 

و بعدش گریه و گریه تا 12-1 که خوابت ببره.یه مدت هر روز اینجوری بودی الان خدا رو شکر بهتر شدی و اون دوره رو گذروندی.

قربونت برم مامانی که حتی تو گریه هات هم شیرین و خواستنی هستی فقط دل من و بابایی برات کباب میشد که اذیت بودی و ما نمیدونستیم چیکار کنیم.

تو این مدت شما اولین عروسیت رو رفتی و با اینکه ما به خاطر شما فقط نیم ساعت اخر رو رفتیم شما عروسی رو گذاشتی تو دهنت و انقدر جیغ زدی که بدون خداحافظی زدیم بیرون.

 

دو هفته پیش روشا کوچولو اومد دیدن شما . روشا از شما 1/5 ماه کوچکتره .اولش من شما رو قنداق کرده بودم و شما لالا بودی و ما منتظر بودیم بیدار شی ازتون عکس دوتایی خوشگل بگیریم.

 

بعد شما بیدار شدی ولی این بار روشا جون گریه میکرد و اخرش نشد یه عکس خندون ازتون بگیریم:

 

 

  

جوجوی مامان دیگه گردنت رو کاملا بالا میگیری و سرت نمیافته. عروسک ها و جغجغه هاتم با دست میگیری و سعی میکنی بذاری دهنت که گاهی موفق میشه.یه نیمچه غلتی هم میزنی

الانم شما بغل بابایی هستی و میخوایم بریم بیرون و من با اینکه کلی مطلب دارم مجبورم تمومش کنم! چند تا عکس خوشگل از شما میذارم

اگه فرصت کنم زود به زود میام و برات مینویسم

 

این نتیجه گریه شما و خلاقیت مامان و باباست! تاب دستی مدل2013

 

 

پرنیان خانوم قبل از حموم

 

اینم جدیدترین عکسیه که رو کامپیوتر ریختم.مال دو روز پیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مریم-ملاح
29 شهریور 92 22:05
دوستم ماشالا چقدر نینی ناز تر شده! خدا براتون حفظش کنه عزیزم


ممنون عزیزم لطف داری
مامان مهدیه
29 شهریور 92 23:55
وای مامانی چه نانازی شده این فرشته کوچولو.
آدم میخواد درسته بخوردش.


ممنون عزیزم لطف داری
مامان ایلیا
30 شهریور 92 7:25
سلام پرنیان جون خوبی؟مامانی چه قد دیر به دیر آپ میکنی دلمون تنگ شده بود


پرنیان میگه: بسکه من شیطنت میکنم مامانی نمیرسه سر بزنه اینجا

عاطی مامان آوینا
30 شهریور 92 13:54
سلام نفس خاله.قربونت برم پرنیان جون.افرین که یه ذره گریه کردی اخه مامان باید حساب نی نی داری دستش میومد.جذبه تو نشون دادی خاله
تو خیلی ماه شدی ایشالا روزی آوینارو میارم پیشت و یه عکس خندون باهم میگیرین!
مامانی پرنیان رو ببوس حسابی تاوقتی که بتونم خودم ببینمش نمیرم از حسرت بوییدنش


سلام دوست جونم
حواست باشه من به پرنیان گفتم همه اینکارا رو یاد اوینا بده. نه که بچه م خواهر نداره بالاخره باید به یکی بد اموزی کنه و دو تایی شیطنت کنن.

ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
30 شهریور 92 21:32
وااااااااااییی چه نینیه نازی
خدا حفظش کنه
من خیلی وقته وبتونو میخونم.اما اولین بارمه که کامنت گذاشتم
پرنیان خیلی نازه.
بوس واسه پرنیان خانم ناااااااااززز


ممنون عزیزم لطف داری
sara
30 شهریور 92 23:21
che niniye nazi dari .khoda baratpn negahesh dare.pesare manam to rahe.montazere didanesham


ممنون عزیزم لطف داری
ایشالا گل پسر شما هم به سلامتی به دنیا بیاد
niniantic
31 شهریور 92 17:01
از نی نی آنتیک به پرنیان
I AM YASNA
I LOVE U PARNIAN
از مامان آنتیک به مامان پرنیان
چون یسنا فارسی بلد نیست انگلیسی تایپ کرده برای دوستش
خیلی خواستنیه خدا حفظش کنه


قربون یسنای مهربون برم


مريناز
1 مهر 92 11:14
هزار ماشااله هزار ماشااله هزار ماشااله... ماماني خوشگلم حتما براش صدقه بذار اسفند دود كن قران بخون هر كاري كه فكر مي كني از چشم به دورش ميكنه بكن
چه جيگري شده اين پرنيان خوشگلمون... اين عكس ها رو ميذاري دل من تا بينهايت ميره
عزيزم انشااله هميشه سلامت باشه و بخنده


سلام مریناز جونم
من این عکسا رو میزارم تو تحریک شی زودتر منو خاله کنی باشه؟

موشو
1 مهر 92 13:35
سلام مامان خانووووم...
الهی قربون پرنیانت برم...وای خدا باورت میشه از وقتی پرنیانت و دیدم خیلی خیلی بیشتر این اسمو دوس دارم ؛-)
هزاااار ماشالا فوق العاده س این نی نی....
دلم می خواس از نزدیک ببینم روی ماهشو...
زود به زود اینجا رو آپ کن لطفنننن !


سلام خاله جونی
لطف داری عزیزم قربونت برم
ایشالا پرنیان تو هم زودی میاد و با پرنیانم دوست میشه بعد من و تو پرنیانامونو میبریم بیرون
وقت کردی بیا ببینش خاله خوشحال میشیم

خاله مهشاد
6 مهر 92 22:17
عزیزم.
پرنیان خانوم خیلی ناز و بانمک ماشاالله.


ممنونم لطف داری

مامان سيد عرشيا
9 مهر 92 12:32
اي جانم ماشالله چه قدر نازتر شده. چمشاش رنگي هست ؟ خوشگل خاله يه عالمه بوس برات مي فرستم.


مرسی عزیزم،آره چشم ابیه دخترم فعلا اگه عوض نشه رنگش بعدا
نسیبه
13 مهر 92 14:52
ای جونم خوشگلمممممممم ماشالا


قربونت برم دوست مهربونم