پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

پرنیان، نفس مامان و بابا

ادامه عکس های سیسمونیت

1392/7/15 11:23
نویسنده : مامانی
1,242 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان تو این پست به درخواست دوتا از خاله های مهربونت ادامه عکسای سیسمونیت رو میذارم قول میدم زود بیام و از خودت بنویسم که ماشالا روز به روز بزرگتر و شیرین تر میشی  ماچ کلی عکس ازت دارم هفته پیش در یک حرکت انتحاری بابایی منو رو سورپرایز کرد و برام یه گوشی خوشگل خرید و منم همه ش دارم ازت عکس میگیرم. هر روز عکس بیدار شدنت تو این یه هفته 649 تا عکس ازت گرفتم نیشخند چیکار کنم خب عاشق همه کاراتم و دلم میخواد همه حالت هات ثبت بشه جوجوی من

اینم بقیه عکسای سیسمونیت:

 

این جیجیلی های خوشگلم هدیه همکارای باباست.دستشون درد نکنه(بابات ازم خواست که حتما بذارم تو وبلاگت منم با چند ماه تاخیر تونستم حجم عکسا رو کم کنم و بذارم)

مایوت منو کشته مامانی خیلی با مزه ست. بازم دست دوستای بابا درد نکنه.

دو هفته پیش شما رو بردم محل کار بابا و همکارای بابایی رو دیدی و اینجوری که بابایی میگفت باشون دوست شدی و براشون کلی خندیدی

 

سعی میکنم زودی بیام و برات بنویسم البته اگه شما بذاری الانم تو بغلم نشستی و داری غر میزنی عروسکم.حتی فرصت نکردم کامنتای پست قبل رو تایید کنم و به دوستات سر بزنم 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ایلیا (آرزو)
15 مهر 92 12:34
سلام عزیزم خوبی من عاشق دخترت شدم ماشالا خیلی نازو دوست داشتنیه خدا حفظش کنه وسایلاشم خیلی خوشگله ایشالا به سلامتی استفاده کنه ببوسش


قربونت برم عزیزم لطف داری

نی نی آنتیک
16 مهر 92 10:23
ممنونم مامان دوست جونم پرنیان که به کلبه ی من اومدی خیلی پرنیان و دوست دارم خواستنی خوب
می بینم که شما هم مثه مامان آنتیک من در امر نو کردن خانه ی نتی فرزدتون تنبلید
همیشه در کنار هم شاد باشید


یسنا جون من تنبلم و پرنیان شیطون دیگه ببین ترکیبش چی میشه :دی

موشو
17 مهر 92 2:26
وااای عااااشق این مدل کالسکه ام من...چقدز همه چیزش عالی و با سلیقه انتخاب شده مامان جون....خیلی دیدنش سر حالم آورد :-)
چه دوستای باباش چیزای خوشکلی براش آوردن...الهی به سلامتی ازشون استفاده کنه
یه سوال این نوع کالسکه پایه س که کریر روش نصب میشه ؟
یا نه


قربونت برم عزیزم ایشالا با هم بریم برا جوجو پرنیانت سیسمونی بخریم
اره تا وقتی جا بشه کریرش رو میذاریم رو کالسکه ش بعدها سبد خود کالسکه رو
موشو
17 مهر 92 2:31
دست بابا جونش درد نکنه واقعا عروسکم...
خیلییی موبایل خوب به کارت میاد...چون دوربین همیشه دست آدم نیست...
منم وقتی گوشیمو عوض کردم همش دیگه عکس می گیرم !!!
وای اگه نی نی ماهی مثه پرنیانم داشتم که هیچی دیگهههه....می کشتم خودموووو...زیییاد عکس برامون بذار...دوستووون دارم


مرسی گلم اره واقعا من اول مخالف خرید موبایل بیشتر از 200-300 تومن بودم میگفتم گوشی در حد تماس و اس ام اس و نهایتا کرم بازی! کافیه ولی الان کلی از کارام و برنامه روزانه م و نت م و عکس و فیلم و ... رو گوشیمه